En lördag vi sent kommer glömma

2015



Lördagen började tidigt för min del då jag gick upp 7 för att jobba. Dock började jag inte förrän senare då det regnade och mina värdföräldrar inte kunde ut och cykla. Men jag och barnen tog det lugn hemma, gick till typ alla grannar för att fråga om kakao då vi ville baka kladdkaka, innan jag gjorde pannkakor till tidigt lunch. Efter det tog jag med alla barnen till ett ställe där man kan måla keramik så det fick varsin liten grej och sen gjorde vi klart några saker det började på förra året. Min värdpappa kom sen och hämtade A och B där så jag kunde åka med E till hennes rehersal för en show dom har i december. Efter det åkte vi hem och åt lite snack och sen var jag off. La mig då för en nap innan jag gick ner och sa hej till gästerna som min familj hade över, åt middag med dom och sen åkte jag till Jill. Fixade flätor till henne och kollade lite tv och sen åkte vi över till mig för lite chill och fix. 
 
Efter att sen alla tjejer vi egentligen skulle ut med ställde in, lyckades Jill få mig lika taggad som henne och vi tog en lyft ner downtown till en restaurang där kocken varit med i Top Chef och käkade (vi betalade dock inget hahah) och det är nog den bästa maten vi någonsin kommer äta. Så sjukt gott, helt galet! Sen resten av kvällen passar inte riktigt för att skriva på bloggen, man kan säga som så att det blir en kväll jag och Jill sent kommer glömma! 
 
 
 
 
 
 
Love you :*








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?