Sista inlägget i februari

2015



Känns som att jag precis skrev sista inlägget i januari... Tiden springer förbi och imorgon firar jag 3 månader i staterna! Det betyder också att det är 9 månader kvar, vilket inte, om man tänker efter, är så långt. Jag trivs bara mer och mer och jag har svårt att föreställa mig hur jag ska kunna lämna detta... Men det tar vi då!
 
Just nu sitter jag på rummet för att jag förmodligen ina får köra bilen när det är kallt och blött ute och Jill fick inte heller köra, så vi sitter bara och klagar åt varsitt håll... Det är ganska häftigt hur hela samhället här bara slutar fungera för att det blir "kallt" (läs: 0 celsius) och för att det duggregnar. Värdföräldrarna varnar en för att ge sig ut på vägarna och dom vill inte att man lånar bilen och knappt åka med någon annan för att det kan vara halt...
 
Så det lär ju bli en innekväll ikväll med GoT-läsande och kladdkaka... Inte så jag hade velat spendera kvällen på men man har ju inte så mycket val :( Imorgon blir det iallafall ett gympass till med Jill (hon kommer döda mig. Igen.) och sen får vi se vad resten av söndagen bjuder på. Jag ska iallafall sova uuuuut, för det fick jag icke göra inatt!
 
 
Vill ha denna värmen här igen :(








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?