Om 3,5h lyfter planet mot Miami!

2015



Snart blir jag upphämtad av en kompis som ska köra mig till flygplatsen och sen bär det av mot Miami! Min pojkvän lyfter nu från Madrid på sitt sista flyg (han har bytt 2ggr) för att flyga 10h över atlanten. 
 
Jag sitter bara och väntar lite. Allt är fördigpackat (förhoppningsvis, har säkert glömt något) och det är bara datorn som jag använder nu som ska i väskan innan jag åker. Min värdfamilj lämnade huset strax innan 9 imorse för att åka på sin semester så det är lugnt och skönt här nu. Dock har vi rensat all mat från kylskåpet så inget ska bli gammalt medan vi är borta så det var lite svårt att hitta något att äta till frukost. Men jag hittade en pannkaksmix man skulle blanda med vatten, lite frysta hallon och sirap så det blev amerikanska pannkakor till mig! Kommer säkert vara hungrig på flygplatsen så får köpa något där eller vänta till mellanlandningen i Atlanta för att äta. Vi får se helt enkelt!
 
Känns så galet att denna dagen är här!! Vi bokade resan den 4 januari vilket är 2,5 månader sedan och nu är dagen vi ska åka här :D Pojkvännen är snart halvvägs och jag ska snart åka till flyget. Det kommer bli 8 underbara dagar! Ska se till att njuta så mycket det bara går! ❤️
 


Här är mina pannkakor 😁
 



ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?