Måndag - onsdag

2015



Nu ska vi se om jag kan få ihop en liten sammanfattning på de tre senaste vardagarna... Måste bli bättre på att blogga varje dag istället, så jag slipper sitta och försöka komma på vad jag gjort i efterhand ;)
 
Måndag: Jobb 8-5 och hade B hemma hela dagen. På förmiddagen åkte vi och handlade lite pyssel för att kunna göra prinsesskronor till henne. Sen handlade vi mat och åkte och lånade massa böcker på bibblan. Sedan var det hem för lite lunch och pyssel. B gjorde en Elsa och en Anna-krona (från Frozen såklart) och efter det var det naptime. Tror inte hon sov men hon vilade iallfall i 1,5h ungefär. Sedan komm hennes systrar hem och det var dags för snacks, läxor och sedan lite prinsesskronpyssel för dom med :)
 
 
 
 
Tisdag: Jobb 1-7 vilket betydde en förmiddag på gymmet. Dom visade Mean Girls så jag satt och cyklade i 1h hahah för att kunna se så mycket av filmen som möjligt. Sen stack jag hem, gjorde bananpannkakor och efter det började jag jobba. När jag hämtat B var det bara hem för en liten lugn stund innan det var dags att hämta upp A för hennes tennis. Hade en lugn stund i bilen med B för hon kollade på Mickey Mouse på sin iPad. Efter var var det, hem, middag och lite unospelande innan jag var off. Igår fick jag även min efterlängtade iPad :D Sen vid 9 mötte jag upp Jill för en dejt på Kerbey Lane där det blev varm choklad och amerikanska pannkakor!
 
 
Tyckte min ena pannkaka såg ut lite som Texas :3
 
 
Kärlek <3
 
 
 
Onsdag: Jobbat/jobbar 11-2 + 7-midnatt så i skrivande stund jobbar jag fortfarande. Jag tog sovmorgon idag och sedan när jag började jobba tog jag med lillan till hennes skola för att lämna lite papper om Summer Camp, efter det åkte vi till Starbucks för en varm choklad och sen handlade vi lite innan vi åkte hem och jag var typ off. Då stack jag till gymmet och tränade lite halvt i 1h. Bion var nämligen avstängd idag så blev inte så mycket cardio haha. Sen var det hem, duscha, äta och ta det lugnt innan jag var on igen kl 7. Då var det bara att lägga barnen. Eller bara och bara... Minstingen var huuuur go som helst idag så henne kan jag inte klaga på, men äldsta hade värsta attityden och sa bara "nej" till allt jag sa och mellersta sprang runt satan och lyssnade inte alls... Slutade med att jag fick läsa lite och sen säga till henne att vara tyst 973726873 ggr efter att det var dags att sova, för att inte väcka sina systrar... Men NU sover dom och jag tar det lugnt :) 1h och 40 minuters jobb till!
 
 
Söta lilla B :D
 
Imorgon är skolorna inställda för att det ska bli snö... Seriöst liksom? Ska vara typ 0 grader och som sagt, då slutar samhället fungera... Så jag kommer ha 3 tjejer hemma hela dagen så jag måste komma på något roligt att göra!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?