Bloggat 5 dagar i rad?

2015



... det har nog inte hänt sen jag kom hit!
 
Mycket bloggande beror nog på iPaden fakstikt för det är så lätt att ta fram den och slänga iväg et tinlägg. Sedan har jag också insett nu hur kul det kommer vara i framtiden och där jag faktiskt har dokumenterat de flesata dagarna om vad jag gjorde (även om det bara var att kolla film och dricka en varm choklad på Starbucks).
 
Idag sov jag uuuuut, eller ja, är svintrött nu igen men det är en annan femma. Vaknade strax innan klockan slog 11, hade inte ställt alarmat idag nämligen :D Sedan käkade jag frukost, sminkade mig och åkte med Alina till ett köpcentrum här i närheten (det som jag åker till mest) för att möta upp Karoline och en nu fransk aupair. Vi hade trevligt men stannade inte så länge (för att jag blev såååå trött). Jag köpte iallafall en ryggsäck som jag letat efter ett tag för att kunna ha i Miami, och sen blev det två t-shirts från Hollister. NU är det därmet förbud att handla mer tills jag befinner mig i Florida.
 
När jag kom hem började jag packa så smått till på fredag och packade ner det jag vet att jag inte kommer använda under veckan. Resten ska sedan tvättas och packas ner på torsdag! En bra sak är att jag inte kommer packa något alls i mitt handbagage = plaats för shopping :D
 
Har dessvärre inga bilder på det jag köpte, så det får bli en selfie istället.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?