Seg söndag!

2015



Jobbade imorse, 9am-1pm ungefär och vi var iprincip i en biosalong hela tiden xD Hade redan tagit två av flickorna på bio denna veckan så tänkte inte att vi skulle göra det idag. Men när jag kom ner i morse så sa min värdmamma att vi borde gå, och det är ju inget mig emot! Idag gick vi på visningen av Mary Poppins (samma sätt som när vi såg Landet för längesedan, biljetterna kostar inget utan man donerar bara pengar) och åt massa popkorn! Sen när vi kom hem var jag off :)
 
Körde till Jill efter ett tag och slötittade på GoT, hon har precis börjat på säsong 2 :3 Sen stack vi till månadens aupairmöte (Asså världens histora har jag, typ... I onsdags så smsade min LCC mig, vilket hon aldrig gör för hon har egentligen ingen anledning till det, och frågade om jag skulle komma på mötet på söndag. Jag svarade "Ja" för det skulle jag?! Sen får jag till svar "Great. Remind min that I need to talk to you about *host mums name*" Kände mest okej? Vad behöver hon prata med mig om som inte hon kan säga till mig själv? För jag älskar mitt förhållande till mina värdföräldrar på det sättet, att vi pratar om allt. Skulle egentligen fråga henne vad det var men blev inget tillfälle för det och sen glömde jag. Sen när jag kom dit idag sa hon att vi skulle prata efter mötet och väl efter mötet så fick jag ett kuvet som jag  skulle ge till min värdmamma. Det var allt! Ett kuvert med ett presentkort i såg det ut som. HADE HON INTE KUNNAT SKRIVA DET I ONSDAGS ISTÄLLET??? Så jag hade sluppit oroa mig i onödan xD )
 
Sen stack vi och åt subway, hem till Jill igen, kollade ett avsnitt av GoT och sen åkte jag hem. Snackade lite med mina värdföräldrar och nu sitter jag i sängen och ska sova! Dricker asmycket te nu för har fått ont i halsen... Det vill inte försvinna heller :( Hoppas det går över snart!
 
 
Har inga bilder från idag så det blir en bild på en kanelbulle!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?