Kort onsdag

2015



Min dag idag bastod av jobb 8am-1pm vilket var ganska skönt hehe. Började dagen med att åka till samma park som i måndags och mötte upp Jill och hennes värdbarn igen. Denna gången hade vi med oss lunch för att kunna stanna lite längre :) Sen när vi precis hade satt oss i bilen så öppnade himlen sig. Helt galet vad det regnade! Fick stanna ett tag för att jag inte kunde se 2 meter framför bilen!
 
Efter att jag slutade så tog jag det mest lugnt. Efter en stund åkte jag  och gymmade, eller ja, åkte till gymmet för att springa och sen åkte jag hem och chillade resten av kvällen (som vanligt). Gjorde klart min scrapbooking för april på kvällen iallafall så har bara en sida kvar av Miami att göra och sen får jag skriva ut bilder för maj :)
 
Bästa är dock att jag har fått Jill att kolla på Game of Thrones :D Kommer prata sönder med henne om det sen när hon kollat klart allt...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?