Två dagar med jobb

2015



Onsdag: I tsdags sa min värdpappa att jag skulle hämta upp dom klockan 10 men sen när jag vaknade kl 8 så ser jag ett sms om att dom vill bli upphämtade 9 istället hahah. Så det blev att kliva upp ur sängen, ta på mig kläder och köra direkt! Kom dit och fick vänta i 1 min på dom typ och sen började vi lasta över alla grejer i min minivan igen. Alla var glada och nu pratar dom bara om deras RV trip som dom ska göra nästa sommar, så tror det var lyckat :) De körde härifrån, genom Luisiana, Alabama, Mississippi ner till Florida och sen tillbaka och nu har de ännu större planer för nästa sommar! När vi kom tillbaka så åt jag frukost och sen körde jag och gymmade då min värdmamma ändå skulle vara hemma :) Började vid 1pm igen med att chilla med barnen, tvätta och plocka undan. Vi gjorde inte så mycket, lagade ris och bönor till middag som alla ugnarna älskade hahah och sen lekte vi lite charader och hade en liten svenskakurs innan mina värdföräldrar kom tillbaka från sin middag.
 
 
B ska föreställa en dinosaurie...
 
Torsdag: Jobbat 8am-6pm idag vilket som jag sagt innan, är mina favorittider. Dock åkte min värdmamma och A iväg tidigt imorse till CHicago för att vara borta till måndag så de fick inte så mycket tid hemma. När jag började väckte jag B för att få henne redo för camp och sen åkte jag och E för att lämna av B. Jag och E drog oss vidare mot bibblan som vi såg inte öppnade förrän 10 så vi tog en liten paus på Stackbucks med varm choklad och en cake pop. Sen åkte vi till bibblan för att låna fler böcker till E, lämna tillbaka gamla och läsa en stund. Sen åkte vi till Kerbey Lane för lunch. Efter det handlade vi lite mat och sen hämtade vi upp B och spenderade sen hela eftermiddagen i poolen med massor av grannar. Vi gick upp närmde 5, barnen tog en dusch och jag lagade mat och sen var jag off :) Käkade då jag med, vek barnens tvätt som jag itne hade hunnit med och sen körde jag till gymmet (och efter fick jag gå in på HEB igen för attjag glömde köpa min yoghurt innan...).
 
 
...och E är en valross!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?