Tisdagendentjugoåttondejuli

2015



Dagen idag har varit en lång och varm dag! Jobbade 10am-7.30pm men gick upp redan 7 för att åka till gymmet innan jobb :) Drygt att gå upp men skönt nu efter att jag slutat då jag har kvällen off! Ska nog åka och kolla på solnedgången vid 360 med Jill (y)
 
Iallafall, när jag kom hem från gymmet vid 9.30 började jag packa luncher till alla ungarna och mig, och packa allt till dom i små ryggsäckar så det själva skulle kunna bära det. Vid 10.30 mötte vi upp Jill och hennes flickor på Austin Nature and Science Center för massa lek. Vi kollade på djur, fåglar, grävde efter dinosaurieben, åt lunch, lekte med skelett från djur och doppade fötterna i lilla ån som rinner igenom allt. Jag och mina barn stannade lite längre för att leka i ån, då Jill inte hade med badkläder till sina. Sen åke vi hem, duschade, åt snack och gjorde vattenmelonsisglass som nu står i frysen. Sen tog jag med mig A och B för att få vårt nya däck ditsatt och sen hämtade vi upp E på en restaurang hennes mamma tog med henne till innan vi åkte hem för middag. Sen blev det lite lek innan jag nu är off :) Sitter och väntar på att Jill ska träna klart! Funderar på om jag ska ta en burk cola zero nu... Sååå sugen!
 
 
 
De lyckades fånga två små fiskar i ån :) Detta är dock de enda två bilderna jag har från dagen där xD
 
 
Känner mig så taskig som smygfotar men det var ju typ den bästa tatueringen någonsin!! På hans huvud, för er som inte ser, är det en streckgubbe med en gräsklippare och lite "gräs" som skvätter xD Såååå klockren!
 
 
Hahah kom hem till detta nu innan middagen...
 
 
...och såg sen att E skrivit detta på vår inköpslista xD
 
 
17 dagar till semester!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?