Söndaaaaag

2015



Sitter i skrivande stund och äter choklad och väntar på att Jill ska bli klar i gymmet :D Har jobbat 6.15am-1pm, blev lite ändrat och på slutet kom min värdpappa ner vid poolen också så vi båda kollade barnen. Efter att jag gick upp imorse gick jag och la mig på soffan där nere och sen somnade jag om en timme till tills E väckte mig hehe. Vi åt då frukost och sen kom B också ner. Vi alla kollade lite tvprogram innan B åt frukost och sen begav vi oss iväg till en lekplats vid 9.30. Lekte till strax efter 11 då vi åkte hem för lunch och sen gick vi ner till poolen för att svalka oss. Jag hoppade också i poolen idag hahah!
 
 
 
"See how strong I am, Matilda?"
 
 
Vet inte vad planerna är för ikväll än, det återstår att se!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?