Sista dagen i juli!

2015



Satan vad dagarna springer iväg!! Jag började även denna dag på gymmet innan jag började klockan 10. När jag började så tog jag med ungarna till deras bank så E och A kunde sätta in lite pengar de har fått på sina konton (ja, de har egna bankkonton...?) och sen åkte vi vidare för lunch på P.Terrys. Inte den nyttigaste lunchen kanske men barnen var glada och hade sett fram emot det hela veckan! Efter det åkte vi för att lämna A på tennis men det visade sig att träningen var inställd. Istället åkte vi för att byta lillans baddräckt som var för liten men vi hittade ingen ny så hon får klara sig med en nu. Efter det åkte vi hem och gjorde egna pussel innan jag var off vid 2.30 :) Tanken var att åka till Jill då men min värdmamma behövde bilen fram till 6pm typ så jag satte mig och letade kurser jag ska ta för mina sista credits. Tror jag hittade dom jag ska ta nu! Kommer kosta mid typ 90 dollar extra vilket jag antar är helt okej... När dom kom tillbaka tog jag lite saker vi hade hemma till tacos och åkte till Jill för tacos och filmkväll! Vi kollade Pitch Perfect 2 innan jag åkte hem vid 11 för att jobba tidigt imorgon :)
 
 
Asså på deras bank så hade dom en popkornmaskin, massa cookies och klubbor?? Inte lätt att säga nej till 3 barn som älskar allt det där xD Blev att vi delade en liten påse popkorn för vi skulle ju direkt vidare och äta lunch! Men en sån sak gör att man ytterligare förstår varför amerikaner har porblem med övervikt; man kan ju äta ÖVERALLT!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?