Roliga-rubriker.se

2015



Ja, annars hade det blivit "13 juli"...
 
Jobbade 8-11.30am + 3-9.30pm och min värdmamma var iväg med jobbet så det var bara jag och min värdpappa med barnen. På förmiddagen åkte vi alla iväg för att handla en grej till B:s nya säng och sen stack vi till Hobby Lobby för att handla lite crafts till kvällen. B och E bestämde sig för varsin tshirt och färger till att måla på dom, och A ville ha några saker man fyller i. När vi kom hem gjorde jag pannkakor till lunch och sen var jag off för att kunna sticka till gymmet :) När jag började igen vid 3 var allt framplockat och vi började med pysslandet! Jag letade fram ett gammalt linne och målade jag med, så kul :D A letade också fram ett gammalt linne så hon fick målat lite också. På kvällen gjorde vi svärd och söldar i kartong. var ute och cyklade och spelade tennis och så ble det lite film innan läggdags :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahahah dom är såååå trötta på att jag ska ta bild på allt xD Eller ibland ber dom mig att ta bild till min scrapbook men det är inte så ofta...
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?