Helgen!

2015



Det känns som att helgen var huuur länge som helst sen, helt galet!
 
Lördagen började med långfrukost framför greys och kunde inte åka någonstans då min värdfamilj hade min bil... Dom skulle till IKEA och handla sängar heheh. Så jag gjorde lite scrapbooking, kollade mer greys och vid 2 blev jag upphämtad av Sara för att åka och äta lunch. När jag kom tillbaka hem var dom fortfarande inte hemma så jag hann inte till gymmet som jag hade tänkt innan jag skulle på bio med danska Stine. Vi såg Ted 2 och den var så mycket sämre än första filmen, jag hade ändå höga förväntningar :( Hade nog inte betalat för att se den så i efterhand! På vägen tillbaka stannade jag till hon Jill för lite snack innan jag var tvungen att åka hem då jag jobbade tidigt på söndagen.
 
Hahah har inga bilder från lördagen!
 
Söndagen jobbade jag 7-12 och började dagen med frukost med ungarna och sen fixade vi snack och åkte iväg till en splash pad för massa lek. Stannade i parken till typ 11.30 då jag skulle åka och lämna av barnen hos deras pappa som var downtown :) Efter det stack jag hem igen och en stund senare hämtade Jill upp mig och vi åkte för lunch. Vi skulle prova ett nytt ställe men slutade med att vi hamnade på Kerbey Lane som vanligt och min lunch blev äpplepannkaka :D Efter det åkte vi till mitt nya favvoglasställe, Baskin Robbins, för glass, ASSÅ SÅ GOTT! Sen åkte vi och kollade in Dollar Store, Target och någon presentbutik innan vi drog på månadens aupairmöte. Efter mötet handlade vi milkshake och sen blev jag avsläppt hemma och kollade greys tills jag somnade haha!
 
 
Bilen visade 100F, vilket är 38C :D
 
 
Hahah den var i presentbutiken!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?