En söndag på IKEA!

2015



Vi vaknade ganska tidigt på söndagen, gick upp och gjorde pannkakor som vi åt med (MASSOR) nutella, banan och jordgubbar :D Sen drog vi en liten sväng till IKEA, handlade lite lådor till min garderob, LÖSGODIS och fläderblomssaft! Såååå nice att dom fått in lösgodis på ikea nu, kanske inte de bästa sorterna men jag är inte besviken! Sen drog vi och åt på Whataburger innan vi åkte tillbaka hem till mig. Då klippte jag Jills hår, vi åt glass, kollade film och sen flätade jag Jills hår igen! Vid 6 tiden stack både Jill och Sara hem och jag spenderade kvällen framför Greys :D
 
 
 
 
 
Mina tre favoritflaggor <3
 
 
 
En glad Jill som hittade lösgodiset!
 
 
Vi var nog alla ganska nöjda...
 
 
 
Min burgare låter ju lagom god hahah!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?