En lördag med massa jobb

2015



Eftersom att jag var ledig måndag och tisdag denna veckan fick jag massa jobb nu på helgen... Jobbade iallafall 8-11am + 6-10pm idag och började morgonen med frukost och skolarbete innan vi gick ner till poolen. Stannade där och sen vid 11 kom min värdpappa ner och tog över :) Då gick jag tillbaka och tog det lugnt och sen stack kah till gymmet vid 3 och satt på cykeln och kollade senaste avsnittet av Pretty Little Liars. Efter det åkte jag hem, duschade och köpte biljetter till universal studios i LA innan jag började jobba igen :) Vi käkade middag då som min värdpappa lagat och efter det åkte vi och åt glass. När vi kom tillbaka hem hann vi kolla på halva Stuart Little (så längesen jag såg den!!) innan det var läggdags. Satte mig då och gjorde en countrylista på Spotify, det är mitt nya jam. Skrev med Jill på Facebook samtidigt och hon sa att hon var ute och körde lite och sen körde hon hem. Sen en liten stund senare skrev hon att jag skulle kolla ut genom min dörr. Där står hon med en liten "get well"-hink med massa bra saker (hade en jobbig dag på det privata planet). Hur lan man ha sån tur att hitta en sån fin vän här borta? Skrev till mamma häromdagen att man kom hit för att skaffa sig vänner från hela världen, istället hittade jag en bästa vän från Öland! Fast hon är ändå från Öland så lite exotisk är hon ändå hahah! 
 
 
Asså huuuur söt liksom?
 
Förresten, loggade in innan idag och såg att mitt flyg är bokat tillbaka till Sverige redan 😱 Kvällen den 22 December kommer jag sätta min på flyget tillbaka och vara i Sverige sent den 23, precis lagom till jul! Får åka direkt till mormor och morfar från flygplatsen hahah! Kommer dock bli satans jobbigt att lämna personen man typ träffat varje dag här 😭 Men 8 månader senare ses vi igen och då jävlar!! ❤️❤️❤️



Sanna Eriksson

http://dreamspo.blogg.se/

Åhh så himla gott! :D

Svar: Jaa! :D
Matilda - Au Pair i USA


Sarah

http://CheerSarah.devote.se

Så himla gott :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Matilda - Au Pair i USA


Jenny

Och som vi längtar efter att få fira jul med dig!!❤️







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?