10 juli

2015



Jag jobbade 9am-3pm + 6-8.30pm. Under dagen så hade jag bara A och B för att E hängde med min värdmamma. Vi gjorde inget speciellt utan stack till bibblan för att lämna tillbaka lite böcker och låna nya, sen åkte vi till target för att köpa popkorn och sen var det hem för att äta lunch innan A hade tennis. Vi lämnade henne där och sen åkte jag och B hem igen för att hämta upp E. Efter en stund hemma stack i för att hämta upp henne och efter att ha haft en lyckad lektion, blev hon mot slutet halft knuffad och trillade och slog upp hela knäet :( Gör så ont att se för man har själv gjort det så många gånger! När vi kom tillbaka lekte vi alla lite innan jag hade paus och stack till gymmet! Hann tillbaka hem, duscha och äta och sen hade vi myskväll innan jag var off igen vid 8.30.  Då kom Jill hit och vi kollade lite GoT innan hon var tvungen att åka hem för att hon skulle jobba på lördagen!
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?