Snart även 2015 i Texas!

2015



Nya året har ju redan firats in i lilla Sverige, och över i Austin är det fortfarande 1,5h kvar till klockan slår 12. Min nyår har inte varit såärst festlig, mest tjänat lite pengar och suttit barnvakt åt familjernas barn som kommit hit. Inte mig emot! Nu är jag off och har tagit med mig Ben och Jerry's oh ett stort glas cola upp till mitt rum för att mysa ner mig med någon film. Americone Dream blev smaken på min BoJ, måste ju försöka ta mig igenom smakerna som bara finns här, och inte hemma, innan jag åker tillbaka till Sverige!
 
Det är en konstig känsla att veta att jag nästan kommer spendera hela 2015 i USA, iväg från familjen, vännerna och pojkvännen. Hela 2015 kommer jag vara iväg från allt det. Men jag kan gott säga att jag trivs bättre och bättre för var dag som går och att jag tror att detta året kommer gå fortare än något annat och jag kommer få uppleva mer än vad jag någonsin kommer uppleva på ett år igen!
 
Detta blir sista inlägget i "December"-kategorin och imorgon görs det en ny, som då blir om januari och min andra månad på andra sidan atlanten.
 
Hoppas alla haft ett fantastiskt nyårsfirande!
 
 
Jag välkomnar 2015 och hoppas på ett år fyllt av lycka, spänning och äventyr!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?