Shopping...!

2015



Lördagen blev en väldigt bra dag! Sov länge, åt lång frukost, skypade med halva familjen där hemma, shoppade och kollade serier på kvällen. Jag jobbade mellan typ 2.30-5pm vlket inte var så länge. Mest för att min värdpappa skulle ut på en cykeltur. Till ett litet eftermiddagsmellanmål gjorde jag pannkakor (eller Swedish pancakes som de kallar dom här) vilket barnen älskar! Sen satte vi oss och kollade på Harry Potter till jag slutade. Efter det bar det av till en av outletterna som finns här, tar dock ca 40 min att köra dit. Väl där spnderades det nog lite för mycket pengar, men jag är ändå nöjd med mina köp :D
1. Träningsbyxor från Addidas. Var egentligen på rea för 30 dollar men väl vid kassan betalade jag bara 16?! Win!
2. Nikehoodie för 30 dollar :3
3. En riktigt fin kimono. Har blivit lite kär i den sortens plagg... Köper massa sånna så får väl bli att starta en samling kanske?
4. Långärmad tröja från Nike att träna i för 24 dollar.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?