Shopping och kvällspass...

2014



Idag jobbade jag 8-9am och sedan 3-8pm vilket betydde att jag hade dinner och läggning för första gången... Först mellan 8-9 åkte jag med Michaela och lämnade av lillan på pre-school som hon går på tisdag, torsdag och fredag. Efter det åkte vi till en riktigt stor outlet vilket kanske inte var riktigt så bra för plånboken. Köpte äntligen mina Nike Air Max (som jag faktiskt behövt sedan långt tillbaka men som jag väntat med att köpa tills jag kom hit) så nu fick jag äntligen slänga mina gamla gympaskor som hade ett antal hål i sig, en Michael Korsplånbok, ett par jeansshorts (för 5 dollar!) och tre par trosor (Calvin Klein, wooh). Tyckte iallafall 3/4 saker var riktiga kap, den fjärde saken kanske var lite dyr men det fick bli en liten tidigt födelsedagspresent till mig själv :D Sen köpte jag en riktigt gullig "julgranskula" som jag kände att jag var tvungen att ha...
 
 
Bye bye!

 
Födelsedagspresenten för 89 dollar... (=630kr) Love it!

 
Äntligen nya skor! 70 dollar (=490kr) Så sköna och så värt priset :D
 
 
Och julgranskulan... Haha
 
Efter outleten följde jag med och hämtade lillan vid 1pm (följde med även om jag egentligen inte jobbade, bara för att se hur det ser ut vid hämtning). När vi kom hem åt jag en snabb lunch och sedan var det ut för att köra lite med värdmamman. De vill att jag vänjer mig vid bilen (som är en enorm minivan) och trafiken, samt att de vill se vad jag är för förare, innan jag ger mig ut med barnen). Efter det var det direkt till jobb (med hjälp av Michaela till 5pm, och lite efter det till och med) genom att packa snacks och ta bilden för att hämta stora tjejerna och åka direkt till äldstas tennisträning. Efter det var det dinner och home work-time vilket gick helt okej. De bråkade en del men de stora tjejerna åt till sist och minsta fick en macka och ingen efterrätt. Läggdags gick sen super och jag är lite stolt att första läggningen gick så bra. Men det kommer nog gå bra i någon vecka, innan de börjar testa mina gränser ännu mer... Ser ju inte riktigt fram emot det haha
 
Nu har jag kollat klart förra veckans Paradise Hotel (ligger lagom efter) och ligger bara och chillar. Ska skriva ihop lite listor om vad som händer varje dag när man ska jobba för att ha det lite mer klart och så att jag inte glömmer något, innan jag kommer in i rutinerna. Sen måste jag fixa massa papper som ska skrivas ut snarast.
 
Imorgon jobbar jag endast 11am-5pm vilket betyder sovmorgon! Ska se om jag kan få sova ut på riktigt, verkar som att jag alltid är trött, hur mycket jag än sover. Kan dock bero på att det är så mycket nytt att ta in att man blir helt slut!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?