Årets måsten!

2014



Gå på festival/Gå på konsert
Finns en riktigt stor festival här i Austin på sommaren som är en aningen dyr att gå på. Men upplevelser är väl det man ska spendera pengar på om något, så om det är någon artist som lockar, hoppas jag att jag kan ta mig dit! Annars kommer det nog finnas ett flertal konserter här som en del pengar kommer gå åt till...
 
 
 
 
 
Hoppa fallskärm
Jag vill, men vågar jag? Priset ligger på $199 (ja, jag har redan kollat upp det...). Vi får väl se vad året har att bjuda på. Hittar jag någon som vill hoppa med mig, kanske det blir av, vem vet?
 
 
 
Åka till Hawaii
Det är planerat men inget är ju spikat förrän man har bokat det. Jag vill till Hawaii på min resemånad för att det känns som ett ställe man måste besöka innan man dör och förhoppningsvis hinner jag dit för att fira min 20årsdag med fina vänner <3 
 
 
 
Köpa en iPad
En ganska onödig pryl egentligen, men jag vill ha en!!! Helst en mini för det är smidigt att ha med sig i väskan,lättare att läsa på och att bara gosa ner sig i sängen med och kolla en bra film! En sådan ska införskaffas under mitt år.
 
 
 
Cowboyhatt och cowboyboots
Det känns som ett måste nu när man har fått möjligheten att flytta till Texas av alla stater! Dock är det en större investering då bootsen går på $200+ och hatten på $50+... Om det ska vara riktiga grejer, vilket jag såklart vill ha :3
 
 
Trivas, må bra och shoppa!
Detta känns också som måsten, men är ändå lite mer självklara... JA, jag ska shoppa massvis med kläder, skor och väskor bara för att jag kan men ett mål med mitt år är att faktiskt försöka leva i nuet och njuta så mycket som möjligt när jag mår som bäst. Tiden kommer inte tillbaka och sen väntar bara framtiden.
 
Listan kommer säkert utökas, men dessa är mina största saker jag vill ha eller vill göra for now...
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?