You've gone too far, you're in my way.

2012



Isch, varken haft tid eller ord till att blogga, dessutom har jag inte haft något vettigt att säga heller... Tänkte slänga en liten update på vad som hänt de senaste dagarna och slänga upp dag 3 så snart som möjligt, Nathalie ligger ju långt före mig!!
Nu ska vi se, förra inlägget var ju att min rygg började göra ont igen men det var över på lördagen igen. På fredagen var jag hos ett par ompisar och chillade, på lördag var det kalas för lillsyrran och innan dess stack jag in på Build a Bear på Trianglen och så fick hon välja en nalle! Riktigt fin men fy vad dyrt! På lördagskvällen gjorde jag verkligen ingenting, typ låg i sängen med datorn och läste bloggar och så... På sändagen fixade jag och mamma mitt gymkort (har nu ett år att se fram emot!) och sen blev jag körd till pappa för jag börjar ju så tidigt på måndagar... Sen i måndags har det varit skola och jag har gymmat! Känns grymt att se hur mycket jag har förbättrat mig, så antar att det bara kan bli bättre härifrån! :) Idag hade vi idrott och märkte att mitt ryggont kommer fram när jag hoppar och så, och vi spelade badminton/basket vilket min rygg inte tyckte om. Så fick vila lite på slutet sen tror jag att jag får skippa gymmet imorgon så att det inte blir som förra veckan, för det var verkligen inte kul!
Sen idag fick vi reda på våra slutbetyg i samhällskunskap 1 (förlängd kurs) och jag fick mitt efterlängtade A. Geez vad jag har kämpat för det och trots att sista provet itne gick super kom de överens om att ge mig det. Verkligen glad över det! Imorgon får vi tillbara våra historieprov och på fredag våra matteprov, spänningen är olidlig...
 
Skulle egentligen färga mitt hår idag men mamma orkade inte då hon håller på att bli sjuk så får vänta till helgen :-/
 
See ya!



Nathalie

http://meewee.blogg.se

hehehe :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?