Jag tog, jag förstörde, jag var blind.

2012



Lyssnat lite på Stiftelsen idag, fastnade för raden som jag använt som rubrik idag. Vet inte varför. Ibland har jag vissa radet av låtar som bara fastnar i huvudet när jag lyssnar på låtar och då skriver jag ner dem på mobilen så att jag senare kan använda dem! Som ni kanske märkt så består många av mina rubriker av rader från olika låtar. Tycker det är lite roligare än typ "stressdag", "godmorgon" eller liknande, även om jag även skriver så ibland :3
 
Som jag skrev häromdagen så saknar jag hästarna väldigt mycket för tillfället... Vill ha en egen ängel nu att gosa och ta hand om, någon som bara är min. Fast jag vet att jag verkligen inte har tid för det nu med skolan, tänk att jag knappast har tid till att ta 5min för att skriva ett inlägg på bloggen, hur skulle jag då ha tid till att spendera flera timmar om dagen i stallet? Fast saknar fortfarande känslan man har när man är där ute, man har så mycket att tänka på när man väl är där att man inte hinner tänka på skolan och det där jobbiga, vilket är så otroligt skönt! Men jag har sagt det att någon gång ska jag köpa egen häst! Vet inte när eller hur, men det ska ske. Det som  är sorgligt bara är att ponny blir för litet och man får inte tväla dem efter 18 ju, jag som älskar att rida ponny så mycket :( Fast det löser sig! 
 
Det har även varit en liten perid där jag tänkt mycket på Diamant, var vi skulle varit idag om det inte slutade som det gjorde... Men får bara glömma det och titta på bilder av honom med ett leende för det är ju trots allt ett av de bästa minnena jag har!
 
För övrigt känner jag mig väldigt flickig nu, pillade av lösnaglarna och målade mina egna med ett rosa-glittrigt nagellack. Så här glittrar det! Slänger strax upp ett inlägg om en väldigt häftig sak jag hittat i nagel-dekorations-väg, sugen på att beställa hem någon själv... Stay tuned!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?