Intevarahemmahelg deluxe!

2012



I helgen har det hänt ganska mycket, men ändå väldigt lite... I fredags slutade vi 2h senare än vanligt (-.-') alltså vid 2 och då stack jag och gymmade. Sen var det hem snabbt och duscha/fixa sig sen stack jag till en kompis. Sen igår var det 10års jubileum på Kunskapsskolan i Lund, så åkte in där och hälsate på gamla lärare och elever vilekt var ganska kul. Efter det stack jag och Felicia till Malmö i hopp om att hitta något att göra senare på kvällen. Vi stack till Nöjesmagasinet och handlade godis med :3 Gott värre! Sen gick tiden och vi hittade inget att göra så vi satt typ hemma hos pappa helt deprimerande, men sen fick vi åka till någon fest. Ganska liten och det var någon på Petri som fyllde år. Trevligt var det iallafall, bättre än att sitta hemma... Sen idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit middag och så, sen nu är jag hemma... Mår inte så bra för tillfället, ont i huvudet och magen, inget som gillas. 
 
Imorgon får jag se om det blir skola eller inte, ska iallafall plugga satan inför historieprovet på torsdag. Nejdå, jag är inte alls stressad! Längtar redan till nästa helg, ändå tragiskt hahah
 
Puss haj.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?