Dag 6. - Top 3 raggningsrepliker.

2012



Yes, hann aldrig slänga upp dag 6 då det var tänkt så jag kör på det nu!
 
1:a plats 
"Din pappa måste vara terrorist, för damn vilka bomber."
2:a plats
"Oh, du ser precis ut som min blivande flickvän."
3:e plats
"Hej, jag har glömt mitt nummer. Kan jag få ditt?"
 
 
Hahaha, vilket minne med min förstaplats... Under musikalföreställningen i 9:an (föreställningen var för de övriga 9:orna) skulle min karaktär på date och min date skulle så säga något gulligt. Under de tidigare föreställningarna (och det som stod i manuset) sa han "Din pappa måste vara tjuv, för han måste ha stulit alla stjärnor och lagt de i dina ögon", men istället drog han (planerat med vissa andra...) till med just den "Din pappa måste vara terrorist, för damn vilka bomber" utan att jag visste om det, inför publik. I det ögonblocket var det inte lätt att hålla sig för skratt...
 
 



Onii

Hehe första och andra var underbara ^^







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?