Save me from the nothing I'd become

2012



0 inspiration, 1000 saker att göra
Just nu är jag väldigt sugen på att börja bloggen igen, men har absolut 0 inspiration och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva som ska vara värt att läsa. Dessutom är veckorna fyllda med läxor, prov etc. så tiden räcker knappt till den heller.
Här sitter jag med en massa tyskapapper och böcker framför mig men datorn lyckas ändå ta till sig min uppmärksamhet (som vanligt då).
Efter plugget ska jag leta inspiration och se till att göra mer saker som är värda att dela med sig av.
Kram



Gillar du japanskt mode? Decoden? Eller bara sånt som är Kawaii? Isf MÅSTE du spana in min blogg!



Där kan du läsa om mitt liv, min kärlek till asien, få tips om olika sidor där du kan shoppa snyggt asieninspirerat mode och nu kan du även spana in mina egendesignande mobilskal! So KAWAII.



Titta in på: http://wronginalltherightways.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?