Fredagen och lördagen

2015



Usch, har inte alls känt för att blogga men det är väl dags att ta tag det nu innan jag glömmer bort vad jag gjort hahah. I fredags hade lillan dans och jag börjadeinte förrän 11, när det var slut så det var skönt. Så hann till gymmet innan jobb. Sen Tog vi det lugnt hemma bara innan de stora kom hem. På eftermiddagen och kvällen bakade vi äpplepaj, gjorde vaniljsås och E hjälpte mig att laga mat. Sen var de glada att det både var god mat och efterrätt :D Alla äääälskade svensk smulpaj med vaniljsås! På kvällen stack jag till gallerian och kollade på The Gift med Jill heheh. Asså jag var fett besviken! Visst var det en bra film men typ ingen läskigt? Inget direkt hände... Hade förväntat mig en skräckis men var typ en mesig thriller...
 
 
 
E lagade pasta med tomatsås till middag!
 
 
 
Sen fick alla frågan vad dom tyckte om smulpaj med vaniljsås! Detta var E.
 
 
...såhär tyckte B...
 
 
...och A var väldigt gad för det hahah!
 
På lördagen började jag tidigt, 6.30 igen, men blev väckt typ 7.30 av E gå gick upp och käkade frukost då. Efter lite filmtittande åkte vi till en splash pad och en lekplats så ungarna kunde springa av sig lite. Vi hade med oss lunch så vi åt där innan vi åkte hemåt. Jag var off ganska snart efter att vi kom hem och då åkte jag downtown för att möta Natalja. Vi käkade sen lunch och gick sedan bara runt på Congress. Det har börjat bli höst här nu så värmen är heeeelt perfekt, typ runt 30 grader, så vi bara gick runt och njöt av att inte svettas av att bara andas! När jag kom hem började jag jobba igen och jobbade lite på kvällen när mina värdföräldrar var iväg. Många grannar samlades ute på gräset nära oss så jag gick ut och satte mig där och snackade och alla barn sprang runt och lekte till läggdags. Var helt slut på kvällen så somnade ganska snabbt vid typ 11 :3
 
 
På morgonen målade A både sina egna naglar och hjälpte B med hennes.
 
 
Austin <3
 
 
Hahah på kvällen när vi satt där ute kom en av grannarna förbi med sin valp. B blev jätteexalterad och sprang runt och lekte med honom och enligt henne hette han "Dog". "Come here Dog", "Don't do that Dog." Så kul att lyssna på!
 
Söndagen kommer i ett annat inlägg! Jill hade med sin kamera så jag fotade inte alls, så jag väntar på att få lite bilder från henne :3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?