Förra veckan (14-20 sep)

2015



Insåg nu att jag inte bloggade alls förra veckan och förstår inte varför, kände väl bara inte för det! Fick väl ett litet inlägg om måndagen men det var nog allt. Veckan var ganska normal vad jag kan komma ihåg. Jag hade min helg off så det var ganska nice att inte allt jobba på lördagen som jag brukar. Har dock en 10h-lördag denna veckan...
 
 
 
Tror det var onsdagen vi upptäckte de nya funktionerna på snapchat!
 
 
A och B hoppade hage. Notera den snygg tröjan B har på sig!
 
 
 
I slutet av veckan vaknade jag upp med halsont så det blev vila från gymmet! I fredags jobbade jag typ fram till 6pm och sen tog jag med mig A och följde med Alinas familj och ett par andra grannar ut på deras båt. Mysigt värre! Vi åkte bort till en restaurang och hade middag innan vi åkte hemåt igen lagom till läggdags för barnen. Då kom Jill hit och vi åt gurka med svensk dippa och kollade på Spy! 
 
 
På fredagen lagade B middag!
 
 
...lite mer snapchat.
 
 
 
På lördagen skulle jag, Alina och Jill egentligen ta oss till Jacob's Well som är typ som en stor brunn då hehe med massa klippor man kan hoppa från. Dock insåg vi innan vi körde att man var tvungen att boka tid ganska långt innan, så det blev ett besök på Barton Springs istället. Inte oss emot! Solade och badade där till typ halv 4 och sen åkte vi hem. Fixade lite här hemma då, åt middag och sen gjorde jag mig i ordning för att möta upp Alina, Viviane och Amanda för lite festligeheter. En väldigt rolig kväll med grymma tjejer!
 
Söndagen spenderades mest i sängen innan jag tog mig iväg för månadens aupairmöte. Efter det stack jag med Alina, Viviane och Amanda till Whataburger och käkade skräpmat innan jag blev hemkörd. Spengarade resten av kvällen framför en film :D
 
Ja, det var nog helgen som var mest speciell. Mina vardagar är mest jobb, gym och sömn!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?