En väldigt kort onsdag!

2015



Eller ja, det skulle varit en kort onsdag men den blev ändrad till en ännu kortare haha! Vaknade vid 9 och låg och läste i sängen innan jag fick upp vid 10 för att äta frukost. Under tiden jag åt skapade jag med pappa och Felix och snackade om vad vi ska hitta på när de kommer och hälsar på. Jag tvättade mina sängkläder, lade mina naglar och kollade greys. Tanken var att jag skulle börja 1.30 och jobba till 6, men vid 1 fick jag ett sms av min värdmamma att hennes föräldrar tar barnen efter skolan och jag istället jobbar 6-9. Helt okej för min del! Fixade klart sängen och sen åkte jag till gymmet och var där ganska länge. När jag kommer duschade jag och läste lite innan jag började. Åt då middag och nu sitter vi och kollar film :) Slutar säkert strax, bär mina värdföräldrar kommer hem. Sen blir det onsdagens PH-avsnitt innan läggdags!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?