Tisdag och Ariana Grande

2015




Tisdagen var också en väldigt kort dag för mig då jag skulle på konsert på kvällen, Ariana Grande. På morgonen stack jag till gymmet och powerwalkade ganska länge framför dom sista avsnitten av How to get away with murder, innan Jill kom och vi började öva mer handstands hahah. Efter det duschade jag på gymmet innan jag åkte hem för lunch. Började jobba när jag hämtade upp B och vi tog det lugnt hemma innan de stora kom med bussen. Sen blev det snack och läxor innan vi åkte och lämnade A på tennis. Sen när vi kom hem blev det en snabb middag och fix för mig innan vi åkte igen för att hämta upp A tidigt. Skulle nämligen möta min värdpappa hos deras doktor för att B skulle få sin flu shot. Körde då dit och sen körde jag hem till Meri för att sen ta oss till konserten.
 
Det var nog tur att jag betstämt mig innan för att inte köpa någon tröja för tshirtsen kostade 40 dollar?! Helt galet! Iallafall kom vi i bra tid och hade väl helt okej platser, hade ju dock inte velat sitta typ bakom scenen... Arianas "förband" var Prince Joyce vilket var kul!! Han var väldigt bra och det roligaste var nog när han tog upp en tjej på scenen för att sjunga en låt till henne och hon typ dog så glad hon var! Efter det kom Ariana på och vilket show hon hade!!! Själva konserten var väldigt kort, eller strax över 1h men hon levererade verkligen under tiden hon var på scen. Sprang runt och dansade i sina 7 meter höga klackar och hade en jäkla show. Kom inflygades på ett moln och kristallkrona och hade säkert 20 dansare. RIktigt bra! Sa det efter att jag hade förväntat mig mycket och hon överträffade det. Helt klart värt pengarna och jag är glad att jag fick sett henne :)
 
 
 
Boots :D
 
 
 
Inte världens bästa bilder men orkar inte ladda upp mina videos :3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?