Denna veckan

2015



Imorgon är det fredag och det vankas halloweenfest!
 
Tänkte skriva lite om denna veckan, men orkar inte ta dag för dag hahah. Allt har varit ganska vanligt och tillbaka till rutinerna efter att pappa och Felix åkte i måndags. Efter att jag släppt av dom på flygplatsen åkte jag hem och kunde sova 2h till innan det var dags att vakna för att åka till sista spanskalektionen. Galet egentligen då mycket jag faktiskt lärt mig av att inte koncentrera mig så mycket haha! Det blev iallafall avklarat. Jag slutade vid 6 så stack på bodypump efter det och sen hängde jag med Jill i gymmet efter. Tisdagen var ganska normal, min värdmamma var iväg så var bara jag och min värdpappa.
 
 
 
Igår så hade jag min sista sculpting with clay-class vilket är lite sorgligt för det var verkligen så roligt! Tanterna tyckte att jag skulle skippa juridikutbildningen och köra på lera istället haha.När det var klart träffade jag Jill en snabbis på Starbucks. Efter att jag hämtat B drog jag med henne till mallet för att köpa en tröja till min halloweenkostym, sen till Michaels för garn så jag kunde fläta en svans och sen stack vi och tog ut pengar från mitt svenska konto och sen till banken för att sätta in dom. Har nu skickat iväg sista checkan på 1200 dollar (för mig och Alex) till vår Hawaiitour. Det betyder att allt nu är betalat vilket är såååå skönt!
 
 
På eftermiddagen bakade jag och B rice crispie treats som hon skulle ha med till skolan idag och efter det ställde jag mig och lagade köttbullar med sås och potatismos. Så galet gott det blev denna gången!!! E började hoppa omkring av lycka när hon såg maten, A såg fundersam ut och B började gråta, precis som vanligt! Efter att jag slutat åkte jag till gymmet och hände med Jill.
 
 
 
 
Dagen idag har inte varit så speciell faktiskt. Skrivit ut lite bilder så jag kan scrapbooka om september, hinner nog dock inte innan november börjar :( Förhoppningsvis hinner jag klart september och oktober innan jag återvänder till Sverige!
 
 
Jag slutade för en stund sen och nu sitter jag bara här och är ledsen över att varken Grey's Anatomy eller How to get away with murder sänds idag... Vet inte riktigt vad jag ska kolla på nu innan läggdags! "Men Matilda, du kan ju scrapbooka eller läsa??" Ja det kan jag, men jag orkar inte :3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?