Söndagen 25/10-15

2015



 På söndagen var jag också helt ledig och det var faktiskt första dagen vi fick lite uppehåll, iallafall efter 1pm. Vi startade denna dagen lite senare för vi alla behövde nog lite sovmorgon. Efter att vi vaknat, och jag även ätit frukost, så åkte vi iväg för att lämna tillbaka hyrbilen. Fick blev tidigt för dom stänger så dumma tider på söndagar. Efter det åkte vi vidare till Kerbey Lane igen så att pappa och Felix kunde få i sig lite frukost. 
 
 
 
Efter att vi gjort det passade på att göra massa utomhussaker som vi inte kunnat göra dom andra dagarna. Jag tog dom till utkiksplatsen vid 360 bron, Mt. Bonell,grafittiparken downtown och Austin-vykortet och efter det tog vi en paus på Cheesecake Factory för att smaka lite cheesecake. Jag och pappa delade en carrot cake som jag länge velat smaka och satan vad stor den var!! Man hade lätt kunnat vara 3 personer och dela på den. God var den också! Felix åt däremot mat hahah. Efter det åkte vi hem för att Alinas värdpappa hade erbjudit sig att ta oss ut med hans båt. Det var väligt uppskattat av pappa och Felix och det var ändå mysigt. Lagom kallt bara och mulet så inte lika fint som när det är soligt, men det är så fint ändå. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi sen kom tillbaka hem passade vi på att värma upp oss och duscha. När vi alla var klara åkte vi upp till The Domain för middag på en restaurang jag varit på en gång innan, och jag kom ihåg att de hade väldigt goda pommes hahah. Efter middagen åkte vi till samma Arcade place igen för det var så mysigt och spelade lite till :3 Efter det åkte vi hem igen och jag gjorde min spanskaläxa till sista lektionen som var i måndags, medan pappa och Felix spelade kort!
 
 
 
 
 
 
 
På måndagen sen var det tur att jag vaknade av mitt alarm vid 4am för det gjorde inte pappa. Så vi blev 15min senare än planerat men de kom till flygplatsen i god tid ändå :)
 
 
Så mysigt att ha dom här och visa lite av vad jag älskar i Austin!



a n n i k a

http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?