Torsdag 7/5-15

2015



Idag jobbade jag 1-7pm så har varit en väldigt skön dag! Torsdagen kickades som vanilgt igång med Jill på gymmet. Sedan åkte jag och tankade och köpte starbucks innan jag körde för att hämta B. Sen tog hon en nap när vi kom hem så jag hade lite tid att ta det lugnt :) Sen kom systrarna hem, läxor, göra luncher och sen iväg för att droppa A på hennes tennis. Vi var tidiga idag så flickorna hann leka lite innan vi var tvungna att åka igen. Sen när vi kom hem blev det lite film både innan och efter middagen. Det har varit en tuff vecka med besök vilket man verkligen märker av på tjejerna. De brukar alltid vara så fulla av energi och studsa runt och vill alltid göra en massa annat än att kolla tv, men idag så lät jag dem kolla. Sååå trötta alla var haha! 
 
Sen vid 7pm när jag var off satte jag mig för att börja på scrapbookingen för mars... hahah jag vet, lagom efter. Men blev iallafall klar med första sidan! Så ska se om jag hinner få klart andra i helgen och sen börja på sidorna för Miami och april innan maj är slut xD
 
 
 
Hahha bad A ta en selfie av alla tre, men fick inte riktigt med B där i hörnet hahah!
 
 
Mina fina tjejer <3
 
 
Så här ser första sidan av mars ut, blev väldigt nöjd faktiskt!



jill

mycket mat där ser jag hahahaha 😀

Svar: Såklart! Mat <3
Matilda - Au Pair i USA







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?