Tisdag och shopping!

2015



Jobbade bara 1-6pm idag vilket var skööööönt! Innan jobb skulle jag egentligen mäta upp en dansk tjej men hon ställde in, så stack själv till ett annat shoppingställe. Fick handlat en massa för 114dollar, som allt slutade på. Är lagom fattig nu men nu kan jag iallafall slänga ut en hel del vilket är skönt!
 
Jobbetiden bestod bara av häng med B och att få iväg A till tennis då min värdpappa tog med E för att ut och cykla. Sen var tanken att gå ut och gå när jag slutade men det såg ut att börja regna vilken sekund som helst, så använde det som en ursäkt för att inte gå :3 Fixade alla bilder som ska skrivas ut för scrapbookingen för mars och april så blir att skriva ut det imorgon!!
 
Imorgon blir det också en vilodag för mig då jag och Alina ska på Ed Sheeran! Så galet grymt det kommer bli :D
 
 
En klänning, två linnen och låga, vita strumpor från HM och ett linne från Forever 21 :)
 
 
Tre linnen och en t-shit från något ställe jag inte kan namnet på...
 
 
Dessa köpte jag inte idag men det har köpts in typ inom de föregående två veckorna :3
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?