MAJ!

2015



...och så är det fortfarande april här ;PPppPPpPPpp
 
Satan vad jag ligger efter märkte jag! Kändes som att jag iallafall bloggade i tisdags men NEJ, så var det ju inte. Så har alltså 3 dagar att fylla i om nu (för jag vet att alla vill såååå gärna läsa).
 
Börjar om dagen idag för omväxlingens skull. En av de bättre dagarna på länge, goa barn, glad Matilda, glada barn, sol och ja, det mesta var riktigt bra idag! Jobbade 1-10pm (slutade vid 8.30pm) och kickade off dagen på gymmet med Jill, som alla andra torsdagar. Blev väl ändå ett helt okej pass?! Sen stack jag till starbucks för att prova den nya frappuchinon S'more, men visade ju sig att det var kaffe i den så den åkte i soptunnan (tillsammans med 5 dollar som den kostade). Men nu vet jag ju iallafall att jag inte tycker om den! Sen hämtade jag lillan och lät henne hänga med mig istället för att ha quiet time så hon lekte med play doh medan jag fixade ne massa. Sen kom syskonen, snack, läxor och iväg till tennis. Hem för middag och iväg för att hämta upp A från tennisen igen. Stack hem för att äta efterrätt (bakade mini-jordgubbssmulpajer på dagen för att fira lite valborg. Lite tråkigt att bara äta jordgubbar så slog till på något lite bättre). Sen var det duschar som stod på schemat och E och B hade även förberett en liten föreställning för mig. Hade dessvärre inte mobilen med mig där :( Men efter det kom de båda springandes till mig, satte sig i mitt knä och bara kramade och pussade mig jättelänge! Såååå mysigt! :D De kan fan vara söta när de vill!!!
 
Innan idag så hade jag och mamma sån videochat på snapchat när de stod vid bålet i Åkarp. Så fick ju se lite av ett bål idag ändå :D
 
 
 
 
 
Nu tar jag bara det lugnt på rummet hahha och försöker bestämma mig om jag ska till gymmet imorgon eller ut och gå. Lutar åt gymmet faktiskt!
 
Tisdagen var en vanlig dag! jobbade 8-9am + 1-9pm så gick ut och gick när jag hade paus. Sen var det tennis för A, massa bråk om bad för E och B var glad som vanligt. Mina värdföräldrar skulle på något event på kvälen och strax innan 9 får jag ett sms om att dom inte alls trodde att det skulle ta sån lång tid och att dom blir sena. 10.30pm kom dom hem hahah! Inget mig emot dock för att barnen som ju så satt ju bara och kollade på datorn :)
 
Igår jobbade jag 9am-5pm så det var en kort dag! Tog med B till Thinkery som är ett barnmuseeum jag skrivit om innan! Hade lite mys där innan vi tog oss hem för lunch och nap. Sen kom deras Nana and Papa (mormor och morfar) så barnen lekte med dom. E var sjuk så ingen dans! Spelade lite monopol allihopa innan jag lagade gröt till mig som uppladdning för gymmet. Stack på ett bodypumppass och sen vidare för att se "Unfriended" med en svensk tjej. Amanda heter hon och vi är i samma aupairgrupp. På varje möte har vi sagt att vi ska ses och göra något men har inte gjort det xD Så förra veckan frågade jag om hon ville hänga med på bio! Filmnen var väldigt skum och det enda man såg i filmen var den ena tjejens datorskärm och det hon gjorde på datorn. I början var sen ändå läskig och så, men den blev ganska utdragen tillslut... Men nu har jag sett den iallafall!!
 
 
 
Skulle skriva hennes namn menn hon tröttnade och sprang iväg innan jag ens hade hunnit klart med 2 bokstäver...
 
 
Åh btw, sista inlägget i mappen "Apriiiiiiil" och nu får jag göra en ny för maj :D OOOOOOCH jag firade 150 dagar borta igår (onsdag :3)



ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?