Helgen!

2015



Tanken var att ut och gå nu men sen när jag var på väg ut så såg jag att det pissregnar... Hinner inte till gymmet heller nu innan jag börjar jobba så får nog sticka dit ikväll efter att jag slutat vid 8 och träna lite. Kanske simma idag? Vi får se helt enkelt :3
 
I fredags jobbade jag till 7 och sen åkte jag för att möta upp ett par komisar och se Hot Pursuit. Vilket rolig film! Jag var nog inte på humör för en sån film just i fredags så tyckte inte om den allt för mycket, men den var väldigt rolig och dom var sååå grymma tillsammans :3 Reese Witherspoon och Sofia Vergara. Sen kom jag hem ganska sent och la ig tidigt :D
 
 
I lördags segade jag på morgonen, började kolla Grey's Anatomy från början och pratade lite med mamma. Sen vid 2pm åkte jag och Alina för att möta upp Meri downtown för att kolla in en godisbutik och strosa runt lite. Tog oss dock ca 30min att hitta parkering... Varje gång jag kör i downtown påminns jag om varför jag inte vill hahah. Men vi hittade en plats tillslut, gick runt och kollade lite i butiker, åt cupcakes och köpte lite presenter. Efter det tog vi oss ner till 6th street, som är festgatan här, och letade efter ett ställe att äta och sen stack vi hem. Jag kollade på lite mer Greys och stack till Jill runt 9.
 
 
 
 
 
Sen i söndags jobbade jag 9-1 vilket var helt okej. Vi tog det lugnt med film och gjorde morsdagskort eftersom att det var morsdag här i söndags. Sen vid 12 stack vi för att äta glass :) Senare mot kvällen hämtade Jill upp mig och vi åkte och handlade lite kläder till henne innan vi körde till Cheesecake Factory för att avsluta veckan på bästa sätt. När jag kom hem kollade jag lite mer Greys innan jag somnade tidigt!
 
 
 
 
Igår jobbade jag 8-6, mina vanliga tider alltså och det var  också en lugn dag pga att det var stormvarningar. Mina vf ville inte att jag skulle ut och köra för långt så jag och lillan höll oss inne till lunch, då körde vi och käkade ute och sen handlade vi mat innan vi åkte hem. Sen lagade jag massa mat när lillan sov! Fixade middag till ungarna för både igår och idag och fixade även matlådor till mig att ha som middag denna veckan. Så nu har jag att äta istället för att äta skit. Efter jobb stackjag till gymmet för att gå på bodypump men fick gå ut efter halva passet för att händerna gjorde för ont... Får se om lite vila från vikterna hjälper. Ska bara köra kondition eller styrka som inte kräver att jag måste hålla i vikter i ett tag framöver för att se vad som händer.
 
 
 
Gårdagens middag till barnen. Spett med osttortellini, broccoti, korv, gurka och mozarella.
 
 
Mitt kvällssnack :D Varm questbar med banan, jordgubbar och hallon till. GOTTTT!!!



saraaupair.blogg.se

http://saraaupair.blogg.se/

Hej hej!
Detta känns lite konstigt men jag är påväg till Austin som AuPair och det skulle vara väldigt roligt ifall vi kanske skulle kunna träffas när jag kommer dit :) följt din blogg nu ett tag och alltid kul att känna en svensk over there :)

Svar: Hej! Nej det är inget konstigt, gjorde samma innan jag kom hit :) Du kan lägga till mig på Facebook! Matilda Palmquist Wilke :) När kommer du hit?
Matilda - Au Pair i USA


saraaupair.blogg.se

http://saraaupair.blogg.se/

Jag flyger till NYC 14 juni och till Austin den 18! Så det känns väldigt snart för mig :))







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?