Fullspäckad helg!

2015



Började jobba kl 9am i lördags fram till ungefär 12.30 då jag fick en paus fram till 5pm och jobbade sen fram till 10pm :) På morgonen hade jag alla 5 ungarna, hade jag på kvällen med i och för sig. Började dagen med att baka kakor med A och lillekusinen. Blev chocolate chip cookies med marshmallows. Ungarna äääälskade dem! Sen gick de ut tillsammans med B när E och äldsta kussen bakade glutenfria jordnötssmörkakor vilket uppskattades. Sen var det lunch och efter lunchen kom de vuxna hem efter en cykeltur och jag var off. 
 
 
 
 
 
 
Bytte om till träningskläder och körde downtown för att gå. Slutade med en runta på 2,5h, sååå skönt väder! Pratade med pontus i typ 1,5h och sista tiden lyssnade jag bara på musik :) Väl ute, gick jag och köpte en smoothie och la mig i gräset lite och lyssnade på musik och njöt av vädret. Var var så härligt med en paus så mit på dagen. Sen fortsatte jag till bilen och var hemma vid 4.30pm. Duschade då och sen gick jag till poolen där resten av familjen hängde. 
 
 
 
 
 
Fina Austin <3
 
När jag började igen slängde jag ihop något snabbt till ungarna till middag och sen körde vi på filmkväll igen. Film är verkligen räddaren när man har massa ungar!! Kollade Nanny McPhee vilket också var såååå längesen jag såg så jag var nog mer glad än barnen... Sen kom föräldrarna hem lagom till att jag hade lagt barnen. Jill kom hit en stund efter det och tog det lugnt innan jag skickade hem henne för att jag var för trött för att vara vaken xD
 
I söndags var jag heeeel off vilket var skönt! Blev upphämtad av Jill vid 10 för att åka och se tidigt bio. Typ halva priset på morgonen så helt klart värt det! Såg The Age of Adeline och vilken bra film!!!! Brukar inte vara så glad för den sortens film men den var riktigt bra! Rekomenderar alla att se den, när den nu kommer till Sverige :) Efter det stack vi till en sportaffär och jag fick handlat två par shorts. Sen åkte vi och mötte upp Karoline på Subway för lunch och sen kökade vi glass på Amy's. Efter det stack Karoline hem och jag och Jill åkte till gymmet för att sega lite. Blev inte mycket träning gjort men vi var där iallafall! Efter det handlade vi mat på HEB och stack hem till mig och lagade det. Blev en köttbit var med klyftpotatis och tzatziki. Underbart gott! Bästa var ju att det fanns rester till mig till idag!!
 
 
 
 
Sen stannade hon kvar lite och vi kollade typ halva Let's be Cops. Efter det åkte hon hem och jag gick ner för att hämta lite frukt att ha som snack till veckans avsnitt av Game of Thrones :D
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?