Ännu en torsdag!

2015



Denna veckan har det känts som att tiden gått långsamt, men ändå sitter man här och så är det fredag imorgon??
 
Denna veckan har jag jobbat lite annorlunda och har slutat mellan 4.30-6pm varje dag, vilket är guld värt! Har kunnat träna efter jobb och ändå ha en lugn kväll för mig själv :) Inget speciellt har hänt, förutom att jag var lite extra duktig på gymmet igår och utöver min springstund, gick i 40min på löpbandet i uppförsbacke. Svetten rann duktigt kan jag säga er!
 
Igår gick jag och B på bio och såg filmen "Home". Vilken underbar film! Båda vi älskade den :D Ändå ganska skönt att kunna gå på bio tillsammans på jobbtid! Idag mötte jag och B upp Jill och hennes två värdbarn igen för story time på ett ställe jag och B inte varit på innan. Sen efteråt fick barnen leka lite igen vilket uppskattades mycket. De är såååå söta när de leker tillsammans!
 
 
Hahah detta var i tisdags när jag och B letade efter en present till A:s lärare.
 
 
 
 
 
Hittade denna på bibblan idag... Say whaaaat? Känns som att det gått lite för långt xD Ska tilläggas också att själva "berättelsen" i boken var låttexten...
 
 
Såååå söta, dör lite!
 
Nä nu får det bli skärpning med bloggandet och ta mig en liten stund varje kväll att få ner allt... Känner hur snabbt jag glömmer när jag knappt kunde komma på var jag gjorde igår haha!
 
I helgen åker jag och Jill till San Antonio över lördagsnatten för att ha en kväll borta från Austin och husen med ungarna i! Ska bli kul att se lite annat för man fick inte se så mycket under weekend kursen vi hade där. Om vädret tillåter ska vi nog till sea world på söndag innan vi beger oss tillbaka mot Austin!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?