Snowday var det ja...

2015



 
(Vi har ett när för våra fönster, därför det ser lite lustigt ut)

Såhär ser det ut utanför vårt fönster just nu. Skolorna ställdes in igårkväll för att det skulle snöa idag men istället är det cirka 3 grader varmt jag massa sol! Istället för att jobba 1-9 idag blir det 9-5 vilket jag inte klagar på! Morgonen (eller ja, klockan är bara 11) har bjudit på lite lek och massa filmtittande. Det gäller att välja sina bråk och jag kände verkligen inte för något på morgonen, så lät dem fortsätta kolla film. Nu har de ca 30 min kvar och då ska vi alla åka upp till Chick fil a vilket är en snabbmatskedja, typ som McDonalds, för lunch. Efter det blir det en sväng om bibblan för lite storytimesmys och nytt lån av böcker. I eftermiddag ska vi nog baka lite cookies innan jag är off. Inte allt för dålig dag 👌








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?