Jag överlevde ytterligare en dag!

2015



Äntligen var jobbdagen över! Eller ja, det var den för 2h sen men det är först nu jag kom upp till mitt rum. Skulle egentligen iväg med Jill men det blev inställt för att hon skulle jobba :(

Resten av dagen gick helt okej! Kändes dock som att jag hade ett halvt dagis med mig när vi var ute och åt... Iallafall så fick jag med mig alla hem igen! Efter att vi ätit lunch åkte vi till biblioteket så de stora flickorna fick lösa lite och jag läste för lillan. Sen hittade jag en bok som jag såååå gärna vill köpa men den kostar strax över 400kr så det var perfekt att jag hittade den så jag kunde låna hem den helt gratis :3 (se bild)

Efter det stack vi hem och bakade chocolate chip cookies och jag hade E och B hemma medan min värdmamma lämnade A på tennis. Sen vid 4.15 tog jag B och åkte och hämtade A Igen och nä vi kom hen var jag off 👌



Har extremt dåligt ljus på mitt rum så bilderna här inne blir alltid kassa... Men här är boken! Hand och dator for scale ;)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?