Hade en sak jag tänkte skriva om men glömde helt bort det...

2015



Men här kommer ett inlägg iallafall!
 
Idag har jag jobbat 8-10am + 2-8pm vilket var en helt okej jobbdag. Började med att äta frukost med B och sen städade vi hennes rum och efter det hade klockan hunnit slå 10. Då kom hennes mormor hit för att passa henne timmarna jag var off. Direkt när hon kom stack jag till ett ställe för att få bilen tvättad + få ojlan bytt och det gick på ca 1h. Efter det skyndade jag mig till gallerian för att möta upp Karoline och Melanie (ny aupair från Frankrike) på lunch. Tog en förrät bara för att spara på pengarna lite... Sen var det tillbaka hem och jobba och nästa direkt var det iväg för att hämta upp E och A för att ta E till sin dans. Medan hon var där, stack vi andra till Starbucks för en fika. När vi sedan kom hem vad det middag, duschar, städning och förberedning till läggdags och vid 8 var jag off! Så då stack jag till Walmart för att hämta ut mitt iPadfodral som hade kommit och för att köpa skärmskydd... (Som dessutom är 10000ggr svårare att sätta på en Ipad och det blev ca en miljon bubblor + massa skräp under men jag ville inte göra om det (köpte 2pack) för det kostade 13 dollar, får stå ut med lite bubblor innan jag byter!!
 
 
Här är skalet, love it!!
 
Oh, när vi väntade på att E dans skulle ta slut gick vi in i en djuraffär precis bredvid för att kolla på djur. Efter en stund kommer en som jobbar där ut med sitt lilla djur (kommer inte ihåg vad arten hette, något som var liten som en hanster men såååå mycket sötare och från Australien). A och B blev såååå exalterade och tyckte det var huuuur kul som helst att kolla  när den lilla sprang runt innanför den anställdes tröja.
 
 
 
 
 
 
Åh vad kul det hade och så snällt av honom att ta ut sitt lilla husdjur bara för att visa mina små ungar. Det var helt klart ett av de bättre stunderna med barnen för de var helt lyriska och skrattade heeela tiden :D
 



jill

haha låter lite som mig! (du hade något att säga men glömde bort att! xD)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?