Dåligt med bilder...

2015



Jag har varit så dålig med att ta bilder de senaste dagarna... Skärpning på det!!

Idag jobbade jag lite extra, 4.30pm - 1am för att mina värdföräldrar hade ett event. Innan jag började jobba stack jag till gymmet för mitt arm/bröstpass som trots utan motivation blev ett väldigt effektivt pass! När jag kom hem bakade jag scones till lunch och sen skapade jag med mamma och pojkvän någon timme innan jag började.

Barnen var väl helt okej idag, ganska chockad dock över att säga att E var den som skötte sig bäst under dom timmarna barnen var vakna. Inget gnäll utan bara en glad tjej, det tycker jag om. Dock var det ju yngsta och äldsta som skulle klydda idag... Ingen av dom ville äta middag så det blev ingen efterrätt för någon av dom. Tycker ungarna blivit så kämpiga med maten på senaste tiden vilket gör mig såååå arg. Speciellt när föräldrarna ger dom något annat såklart dom uttrycker sitt missnöje men med mig gäller det att äta det som serveras eller gå hungrig!

Men alla ungarna gick och la sig fint och somnade snabbt, så det är ett stort plus i kanten! Sen vid 9 tiden kom Alina över för att hålla mig sällskap. Det blev hungergames och glass! 

Nu ska jag sova!


Jag tog faktiskt en bild idag på min cardigan jag köpte igår på target, älskar den!!!



Anonym

Åh, är det en bild på snäckis där också?😍

Svar: Såklart 😍
Matilda - Au Pair i USA







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?