Söndagen

2015



Idag tog jag lååååång sovmorgon och sov till typ 11.30! Eller ja, blev väckt vid 7am av min värdmamma för att min värdpappa hade åkt in till sjukhuset pga smärta efter att han trillade på deras cykeltur i fredags och hon undrade om jag kunde kolla barnen lite så hon kunde åka och kolla till honom. Men sen sa hon att jag kunde gå och sova igen för att hennes föräldrar skulle komma ner... Så hon väckte mig i önödan :( Iallafall, Jill blev lite orolig över att jag inte svarade hahah och sen vid 1 kom hon och hämtade upp mig och så åkte vi till Barton Springs. Det är en "naturlig" pool, de har alltså "spärrat" av en del av floden och gjort till en pool och i och med att vatten hela tiden rinner igenom så är det kallt och skönt i vattnet. Poolen vi har hemma är så varm, typ 28 grader och det är ju inte ens svalkande, men denna kanske var 18-20 grader! Men efter att vi typ varit där i 30 min, stängde de av poolen för att det åskade... Så himla löjligt! Regnade inte och det åskade typ två ggr... Men istället tog vi våra saker och stack till mig för att bada i poolen lite. Sen så duschade vi av oss och åkte mot Jills månadsmöte och sen vidare för någon get-together med hennes gymvänner. Kände mig lagom utanför men det blev ändå trevligt xD Fick jobba en timme efter att jag kom hem för att min värdmamma skulle åka och hämta min värdpappa.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?