Slutet av juni

2015



Lite sorgligt att jag knappt kommer ihåg hur denna veckan började men jag ska försöka komma på det...!
 
Måndag: Jag jobbade 8am-4pm vilket var en helt okej dag! På morgonen när jag började käkade ungarna och jag frukost och sen lekte vi lite hemma innan jag började packa lunch till alla och sen drog vi iväg till en splashpad och var där till typ 2pm. Jill och 4 av hennes värdbarn mötte upp oss senare runt lunch och lekte lite fram till 2 dom med :) Skönt att kunna ha playdates så! När vi kom tillbaka hem så fixade jag bara lite middag och ungarna tog det lugnt och sen slutade jag :) Gjorde inte så mycket den kvällen... Började packa så smått till Arkansas och städa på mitt rum!
 
Tisdag: Jag jobbade 9am-5pm vilket inte heller var mig helt emot! Vi började dagen med att åka och lämna in min minivan på verkstaden för lite fix inför vår roadtrip vilket resulterade i att vi inte hade någon bil. Vi spenderade dagen hemma, mest med att spela monopol och äta glass :) Vid 3.30pm kom en kvinna hem till oss för att klippa alla, så jag fick också lite kortare hår. Så skönt! Efter det åkte jag och min värdpappa för att hämta upp min bil som skulle vara klar kl 5 men jag fick vänta till efter 6 innan dom var klara... Lagom kul! Hade bara med mig mobilerna! Hade jag vetat att jag skulle vänta så länge hade jag ju tagit med mig en bok! När jag väl var tillbaka hemma så tvättade jag mina kläder, packade lite till i min väska till Arkansas och sen vid 9 åkte jag till Kerbey Lane för att nöta upp Jill och Stephanie. Stephanie är en av Jills gymkompisar som jag träffat via Jill då, och hon flyttar till Missouri nu i helgen så det betydde att det var sista gången jag träffade henne :( Hoppas hon kommer och hälsar på i Austin innan jag åkte tillbaka till Sverige!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?