Silly sock day!

2015



Detta var nog min favoritadag av alla dagarna då barnen skulle ha på sig roliga strumpor. Campledarna kom med strumpor i håret och det var så roligt attt se vad alla hade hittat på! Jag jobbade 7-9am + 4-9pm vilket var en väldigt skön dag för mig! På morgonen hjälpte jag grandma och grandpa att få ungarna redo för camp då min värdpappa varit iväg sedan söndags för jobb i Irland och min värdmamma åkte iväg igår för att komma hem imorgonkväll. Så det var bara vi tre med ungarna men det gick super och dom var exalterade över sista dagen på camp! På min paus stack jag till gymmet, sen mötte jag upp Jill för en snabb starbucks innan jag stack till Subway för att äta lunch med Karoline och Lena. Så gott det var! Efter det körde vi vidare för att avsluta det hela med froyo :) När jag kom hem var klockan närmre 2pm så då tog jag det lugnt på mitt rum, scrapbookade och kollade greys. 
 
 
Nästan omöjligt att då alla att stå still så man ska kunna ta en bild...
 
När jag sen började igen var det typ direkt att gå igång middagen för att sen vid 6pm skulle vi åka för att barnen skulle ha uppvisande i kyrkan som avslutning på sitt camp. Så roligt att se och så duktiga alla var! Dom berättade att det hade varit över 650 barn på campet den veckan, helt galet! Grandma och grandpa var med på det också, fast dom stack för sig själva och åt middag innan och sen efter tog vi barnen för att äta glass :) Sen när vi kom hem var klockan närmre 9pm och det var dags för mig att sluta! Min värdmamma var hemma då med så hon tog över ganska fort!
 
 
 
 
Sen när jag hade slutat tog jag direkt bilen för att hämta upp Jill och sen åkte vi för att se Jurassic World på bio. SÅ BRA DEN VAR! Var helt chockad för hade int eförväntat mig det, men alla som funderar på att se den, se den! Så värt pengarna!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?