Onsdagen och torsdagen!

2015



Hahah, börjar bli rutin nu att jag bloggar en gång i veckan och fyller i om de tidigare dagarna xD Får väl se när det släpper men går väl helt okej änsålänge. Bara att det tar så lång tid när jag väl sätter mig ner!
 
Onsdagen: Det var en kort dag för mig, jobbade 7.30-1 då alla flickorna skulle bli upphämtade av Nana och Papa då för att spendera natten hos dom. Under tiden jag jobbade var A iväg med ett par av sina kompisar för ett besök hos en Good will-affär vilket hon tyckte var jättekul och jag, B och E tog det lugnt hemma undertiden. Vi kollade film, åt snacks och gjorde spagetthiramar! Sen efter att vi hämtat A åkte vi och hämtade resten av medicinen till B och när vi kom hem var Nana och Papa där för att hämta alla tre :)
 
 
Sen på kvällen mötte jag upp Natalja för att ta en Starbucks och sen åka på ett event i en park här. Det kallas för Blues on the Green och det är att dom byggt upp en scen i en stor park och så är det ett bluesbans som spelar där varje onsdag. Galet stort event och vi kom lite sent så fick parkera lånt bort, fick gå 20 min för att komma dit... Sen var det sjuuuukt mycket folk!! Men så mysigt! Vi satt väldigt långt bak där folk sprang runt med sina hundar, spelade boll och sånt, ganska mysigt :) Nästa gång ska vi försöka oss längre fram!
 
 
Downtown Austin <3
 
 
Här är var vi satt. Den lilla, ljusa rektangeln är scenen haha så vi var ganska långt bak!
 
Torsdagen: Jobbade 1-8pm och började dagen med att köra 1h norrut, till Gorgetown där Nana och Papa bor för att hämta up flickorna. Sen hade vi en timmes bilresa hem igen, B sov och de andra kollade film så det var en lugn körtur hem! När vi kom tillbaka så åt vi snack, de gjorde lite skolargete och sen körde vi för att lämna A på tennis. Sen resten av kvällen chillade vi mest innan föräldrarna tog ungarna för läggdags.
 
 
 
Har lärt A att spela skitgubbe och nu vill hon itne göra något annat! Haha!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?