Inside out/backwards day.

2015



Idag skulle ungarna ha på dig kläderna antingen ut och in eller bakochfram, dessvärre tog jag inga bilder på det... Jag jobbade lite konstigt för scehmat ändrade sig. 7-9am + 12.30-1.30 + 3.30-8.30pm vilket betydde att jag hade massa pauser mitt på dagen. På min ena paus gymmade jag och sen mötte jag upp Jill för en snabb lunch på Starbucks och jag hann även med ett snabbesök på Mishaels för att köpa lite nya grejer till min scrapbooking :) Min värdmamma var hemma med A men behövde köra iväg för att hämta de andra två mitt på dagen så därför jag fick en liten timme där mitt i pausen. A började må allt bättre men hon ska stanna hemma imorgon med!
 
På andra pausen kom Papa hit för att kolla barnen och jag la mig på min balkong för att sola och läsa innan jag började jobba igen :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?