Förkylningen är kvar...

2015



JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK. Har inte ont i halsen mer men är snuvig och hostar hela tiden... Får knappt sova -.-
 
Iallafall så har det varit en bra dag idag. Förutom att E bestämde sig för att bråka med mig från det att vi kom hem efter att ha hämtat A på tennis, till dess att jag slutade... Har dock blivit mycket bättre på att hantera henne så nu är det nästan lite roligt när hon får flipp, för jag kan bara ignorera det. Jag jobbade 8-9.15am + 11.45-5 idag vilket var en bra dag :) Lämnade E och B på camp imorse ochnär vi gick utanför dörren möttes vi av en centipede (vad är det svenska ordet? Den var jättestor och bara låg där :( Ungarna blev lagom rädda! Jag och min värdmamma googlade den sen och insåg att den är ganska giftig då den har klor på alla sina ben och sen har den tänder som den biter ganska hårt med. Så det blev vår överraskning till min värdpappa sen när han kom hem; att ta bort den!!!
 
 
Sen åkte jag hem för lite Greys och en powernap innan jag åkte för att lämna A på tennis. Sen var det hem i 30 min, iväg för att hämta E och B, sen hem i 20 min och sen iväg för att hämta A på tennis haha. Känns som att jag suttit i bilen hela dagen!
 
När vi väl kom tillbaka blev det en nap för B och lite snack för dom andra två. Sen började E bråka för att hon tyckte att det var irättvist att hon behövde göra tre saker och A bara två. (E behövde bädda sin säng, packa lunch till imorgon och ta upp sina saker som var på nedanvåningen medan A bara behövde bädda sin säng. Hon förstår liksom inte att hon måste packa sin lunch för att hon har camp, det har inte A och A har inte tagit ner massa saker vilket gör att hon inte måste ta upp något. Men det är SÅÅÅ orättvist). Så hon bestämde sig för att skrika och sen ligga på golvet i 1h innan hon ens började så hon var ju lagom sur när A och B lekte sen för att dom var helt klara med dusch också. Men jag hade kul med A och B och struntade i E:s gnäll.
 
 
 
A fixade mitt hår idag haha!
 
 
...och jag fixade hennes till att gästerna skulle komma!
 
 
... och B:s hår :)
 
Sen när jag var off tog jag det lite lugnt och sen kom det massa gäster hit :) Tog då lite middag och gick upp på mitt rum, kände mig så otrevlig men är fortfarande sjuk + att det känns så påtvingat att sitta där nere med ett par föräldrar man inte känner och som knappt pratar med en... Så tog det lugnt på mitt rum istället och gjorde klart min scrapbooking :D Måste nu skriva up bilder för maj och försöka göra klart det till nästa vecka då jag måste börja på juni. Helt galet att det blir juli nästa vecka!!
 
 
 
"I HATE KISSES" skriver B och lutar sig bakåt xD
 
Imorgon ändrades mitt schema till 6.45am+4.45pm vilket inte är mig emot. Kan sova kvar i min säng med öppen dörr bara tills ungarna vaknar och sen blir det nog en lugn dag :) Ska försöka hitta något att göra efter att jag slutat, är trött på att ligga inne och vänta på att bli frisk!



Anonym

Tusenfoting


Jenny

Åh! Då får du fixa Haileys hår när du kommer hem sen!😍 Vi saknar dig här och längtar tills vi ses! Många kramar från oss❤️

Svar: Kommer bli massa flätande 😍 Krama alla tillbaka ❤️
Matilda - Au Pair i USA







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?