Andra veckan på sommarlovet har börjat!

2015



Denna veckan har alla tjejerna camp, Vacation Bible Camp, borta vid deras kyrka. Vad jag har förstått det som så är det mest lek :) Men de vekade ha det kul! Så jobbade imorse för att få alla redo innan min värdmamma krde dem dit. Då tog jag mig till gymmet för att springa och sen till mataffären för att slippa handla med alla tre senare! Min värdmamma hämtade även upp dem och tog med sig en kompis till E hem så de fick leka. Först blev det snack och sen sattes det igång en film medan A och B tog en dusch och sen la jag B för en nap. Då gjorde jag och A flubber. Såååå coolt! Tog dock inga bilder :(
 
Sen när E:s kompis åkt hem så kollade vi lite film innan det var middag. Hade gjort dumplings till ungarna och undertiden de åt så lagade jag kyckling, ris och curry för mig att ha 3 dagar framöver. Så gott!! Sen efter att jag slutade gick jag till mitt rum och sen somnade jag typ en timme i min säng xD Jag var SÅ trött. Men snart är det läggdags igen och upp och jobba 7.30-8.30am + 1-9pm så det är ändå en lång dag imorgon! Ska ta mig till gymmet på den tiden jag har off!
 
 
Försökte ta en förebild på mitt hår för att se hur ljust det kommer bli i sommar! Kan dock knappt vänta på att komma tillbaka till Sverige och färga det rött igen :D
 
Godnatt!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?