23 och 24 juni

2015



Roliga rubriker, jag vet!
 
Tisdag: Jobbade 1-8pm så började dagen med sovmorgon, gjorde scones och pratade med mamma och Alex. Vi fick lite planerat till resan i December och jag har nu anmält mig till touren vi ska ta på Hawaii! Asså kan inte fatta att jag ska till Hawaii?!?!?! Sen började jag jobbet med att hämta E och B på camp, sen tog B nap när vi kom hem och jag, E och A stack till poolen igen och de fick bada massa! Sen när vi kom tillbaka, fixade vi middag och åt. Efter det tog min värdmamma E och B med sig till gymmet och då hade jag bara A hemma. Gissa vad vi gjorde? Kollade Harry Potter såklart! ... och tog massa selfies! Sen på kvällen mötte jag Jill på Kerbey Lane för pannkakor!
 
 
 
 
 
 
Onsdag: Jobbade 8am-5.30pm men fick lite quiet time för mig själv efter lunch då Papa kom hit för att ta alla ungarna till Poolen. Men under dagen var jag och A ensamma så vi stack och handlade och den till köpcentrat för att kolla efter en sak till mig (som de såklart inte hade...) och för en paus med froyo på Pinkberry. Sen när vi kom tillbaka hem, ville A at tjag skulle med till poolen och bada med henne, vilket jag gjorde! Det var ett tag sen jag badade i pool faktiskt! Sen gick vi tillbaka, jag duschade och sen kollade Papa A medan jag hämtade de andra två. När vi kom tillbaka tog han alla tre till poolen, jag lagade mat, bakade kanelbullar och gjorde vitlöksbröd. Sen serverade jag bara maten innan jag var off :) Stannade bara inne på kvällen för att försöka få bort min förkylning...
 
 
 
 
 
 
Har hittat två t-shirtar jag vill ha! Ska nog köpa den första nästa vecka när jag har pengar :3
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?