Veckan rullar på!

2015



Onsdagen hade jag typ off eftersom att ungarna var borta! Jag hade sovmorgon och sen jobbade jag lite med att packa alla barnens saker inför deras minisemester vilket gick ganska fort. Efter det kollade jag massa greys och käkade lunch och sen mötte jag upp Sara downtown för en powerwalk innan jag drog till HEB för att handla massa mat min värdmamma vill ha med sig på resan. Efter det stack jag hem och lastade in allt och möts av fullt hus med tre barn, Nana och min värdmamma som står och rensar ut hela vårt skafferi. Slängde typ 90% av alla saker där inne då vi fått problem med något djur där inne... Så mysigt! Så nu har i iprincip bara saker i kylskåpet att äta och vi ska inte köpa något att ha i skafferiet i typ två veckor nu för att inte riskera att dom kommer tillbaka... Blir ju skoj! Sen jobbade jag lite efter middagen med att underhålla flickorna innan jag kunde gå och duscha och bädda ner mig för kvällen :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?